2.01.2009

小掃除

我是一個非常喜歡小掃除的人。偶爾(興之所至時)執拾書枱抽屜書櫃衣櫥雜物,看著東西整整齊齊重歸它所屬的地方,會有一種難以言喻的滿足感,而執拾途中往往也會發現可愛事物,讓人樂上半天。

謂之小掃除,因為整理只限於輕量級的,叫我擒高擒低抹窗洗廁所打掃廚房簡直十個痛苦。我會建議媽子請個鐘點KO佢。

今天的工作比較簡單,只打算整理下書桌面。

我有一張長長的書桌,大概有五尺長,可用空間卻只剩尺半(!)。其他地方都被屯積的信件(兩三個月不理就已經能堆座小山)、CD(聽完就隨手放在枱邊)、護膚化妝品(天天都要用的咪放枱面囉)、文具擺設等雜物霸佔。

自制了一個filing system,呢家所有書信都井井有條! 非常整潔! (...) 其實只係用個屋企現成有既 tray,用卡紙整左d分頁咁樣。Btw,銀行信credit card乜都好,各位朋友記緊要保留起碼三個月紀錄,保障自己。



可以ignore旁邊的錶呀夾呀之類,對於分頁果part我是非常自豪的,哇哈哈。

keyboard用幾年,上面中英文字都沒有了,打字要用估的,索性換了一套新的無線keyboard加mouse。全白色好靚,另外係好勁的,無線又唔駛對住d發射器,超越了我對高科技的認知! (以前果d要對住個發射器架嘛,拎得遠又會detect唔到)

現在書桌的可用範圍有三尺了,好勁。

下一步我會買一個好專業的,拉開有幾格幾層的化妝箱,將所有護膚品化妝品一股腦兒放進去,方便又慳位,又可以拎住向屋企周圍走,非常好。 (到底點解要向屋企拎住周圍走呢?)

目標要讓書桌可用範圍增至四尺!!

4 則留言:

匿名 說...

妳張書桌都OK 大bor!!!

mrsa

her 說...

噢野! 本應係好大的! 不過而家...

匿名 說...

上次你係咪見到呢塊ar?
原來都係wacom 的。新d 比較平ge 型號。


http://www.wacom.com.hk/product_sort.php?productkindid=30

her 說...

無錯! 我已經買了! $370!