7.13.2008

are you lonesome tonight?



昨晚無無聊在家樓下彈結他練習小曲子,彈著唱著一個保安從遠處走過來,勁驚! 心想「大獲! 唔通係黎捉我話我噪住人呀!?」沒想到保安大叔說「你d結他咁灑家,不如玩首貓王既are you lonesome tonight 黎聽下?」

(!)

我說我不懂呀,然後他邊哼著 "are you lonesome tonight...do you miss me tonight..."邊走了。

奇遇。


to a brighter summer day。

2 則留言:

說...

之前聽過一個norah jones的cover也好正喎

her 說...

係呀? 冇聽過tim...
有機會你send俾我好冇?