4.19.2011

有關skin care (2)

完成28天的Chocola BB,而且也暫停5天了。感覺皮膚有馬上變差,是心理作用還是真的呢?

早前到萬寧買Chocola BB的時候,那裡的職員很不屑地說「唓!不過係維化命B雜姐!」令我叮了一聲:如果我改吃維化命B雜的補充丸,是不是收同樣效果,而又便宜十九幾倍呢?

另外,始終都想試試Fancl Deluxe Tense Up呀呀呀。

3 則留言:

匿名 說...

我聽聞普通的維化命B雜都有用的, 有frd之前食fancl隻維化命B都話ok, 同埋好似價錢ok, 你可以一試呀

說...

E~ 點解我上次變左匿名...

her 說...

原來係你黎架? 我以為係無聊人冇理到tim, hahah