6.26.2009

無聊對話

「妖獸中既浪子」的msn對話...

(X) 說:
頂 你好似仲灰過我

嗨 說:
哈哈 我一向都係咁架

(X) 說:
我係正能量師太 哇哈哈哈哈

嗨 說:
always prepare for the worst
hope for the best
哈哈 我係負能量妖獸

(X) 說:
負能量妖獸!!!!! 頂!!!!!!

(X) 說:
有褲浪的負能量妖獸

嗨 說:
負能量妖獸都會著褲
仲有好大個浪
妖獸中既浪子

(X) 說:

我覺得呢段對話要post上blog
已經好耐冇呢d精句出現

嗨 說:
你藝術文人既形象煙消雲散

1 則留言:

說...

哈哈哈~
我公司d人而家係度叫我個同事做"圓方大師"(圓方係一個render的software), 叫我做自動貓師太(autocad)......-____-"